На Литургии
Блаженны от канона праздника, песнь 5, и святыя, песнь 3.
Во Царствии Твоем помяни нас, Господи, егда приидеши во Царствии Твоем.
Блажени нищии духом, яко тех есть Царство Небесное.
Блажени плачущии, яко тии утешатся.
Блажени кротции, яко тии наследят землю.
Блажени алчущии и жаждущии правды, яко тии насытятся.
Блажени милостивии, яко тии помиловани будут.
Мглу души моея Спасе мой разгнав светом заповедей Твоих озари мя, яко един Царь мира.
Блажени чистии сердцем, яко тии Бога узрят.
Ты первую одежду мою, юже ми истка, увы мне, сеятель греха, совлекл еси Спасе мой, облекся в мя.
Блажени миротворцы, яко тии сынове Божии нарекутся.
Листвие смоковное сши мне грех мой, увы мне, не сохраншему, Спасе мой, пречистую заповедь Твою, змииным советом.
Блажени изгнани правды ради, яко тех есть Царство Небесное.
Уязвившуюся душу мою разбойническими помышленьми моими, представый иже от Марии, и елей возлияв, исцели Христос.
Блажени есте, егда поносят вам, и изженут, и рекут всяк зол глагол на вы лжуще Мене ради.
Житием богоугодным и праведным освятилася еси, мати блаженная, темже и нам, с верою к тебе прибегающим, помози благодати Божия исполнитися.
Радуйтеся и веселитеся, яко мзда ваша многа на небесех.
Христа Человеколюбца, Егоже от юности твоея возлюбила еси, мати святая, моли утвердитися нам на камени заповедей Его.
Слава: Церкве Зиждитель Господь светообразное чадо церковное содела тя, праведная мати, и в любви Своей утверди тя, яко Человеколюбец.
И ныне: Небеси и земли Царице, Богородице Дево, и Церкве Покрове всемощный, утверди обитель сию непоколебимо во благочестии пребывати.
По входе тропари: Благообразный Иосиф: Егда снизшел еси: Мироносицам женам: храма Богородицы или святаго, тропарь святыя: Богом умудренную: таже кондак храма святаго. Слава, кондак святыя: К служению Христову: И ныне, праздника: Радоватися мироносицам:
Прокимен, глас 6: Спаси Господи люди Твоя, и благослови достояние Твое. Стих: К Тебе Господи воззову, Боже мой, да не премолчиши от мене. Прокимен святыя, глас 3: Господь Просвещение мое и Спаситель мой, кого убоюся?
Апостол Деяний, зачало 19. [Деян. 8, 18–25.]
Во дни оны, видев Симон, яко возложением рук апостольских дается Дух Святый, принесе им сребро,
Во дни оны, Симон, увидев, что через возложение рук апостольских подается Дух Святый, принес им деньги,
Глаголя: дадите и мне власть сию, да, на негоже аще положу руце, приимет Духа Святаго.
Говоря: дайте и мне власть сию, чтобы тот, на кого я возложу руки, получал Духа Святаго.
Петр же рече к нему: сребро твое с тобою да будет в погибель, яко дар Божий непщевал еси сребром стяжати.
Но Петр сказал ему: серебро твое да будет в погибель с тобою, потому что ты помыслил дар Божий получить за деньги.
Несть ти части, ни жребия в словеси сем: ибо сердце твое несть право пред Богом.
Нет тебе в сем части и жребия, ибо сердце твое неправо пред Богом.
Покайся убо о злобе твоей сей, и молися Богу, аще убо отпустится ти помышление сердца твоего:
Итак покайся в сем грехе твоем, и молись Богу: может быть, отпустится тебе помысел сердца твоего;
В желчи бо горести, и союзе неправды, зрю тя суща.
Ибо вижу тебя исполненного горькой желчи и в узах неправды.
Отвещав же Симон рече: помолитеся вы о мне ко Господу, яко да ничтоже сих найдет на мя, яже рекосте.
Симон же сказал в ответ: помолитесь вы за меня Господу, дабы не постигло меня ничто из сказанного вами.
Они же убо засвидетельствовавше и глаголавше слово Господне, возвратишася во Иерусалим, и многим весем Самарийским благовестиша.
Они же, засвидетельствовав и проповедав слово Господне, обратно пошли в Иерусалим и во многих селениях Самарийских проповедали Евангелие.
Апостол к Галатом, зачало 208 [гл. 3, 23–29].
Братие, прежде пришествия веры, под законом стрегоми бехом, затворени в хотящую веру открытися.
Братья, до пришествия веры мы заключены были под стражею закона, до того [времени], как надлежало открыться вере.
Темже закон пестун нам бысть во Христа, да от веры оправдимся.
Итак закон был для нас детоводителем ко Христу, дабы нам оправдаться верою;
Пришедши же вере, уже не под пестуном есмы.
по пришествии же веры, мы уже не под [руководством] детоводителя.
Вси бо вы сынове Божии есте верою о Христе Иисусе:
Ибо все вы сыны Божии по вере во Христа Иисуса;
Елицы бо во Христа крестистеся, во Христа облекостеся.
все вы, во Христа крестившиеся, во Христа облеклись.
Несть иудей, ни эллин: несть раб, ни свободь: несть мужеский пол, ни женский: вси бо вы едино есте о Христе Иисусе.
Нет уже Иудея, ни язычника; нет раба, ни свободного; нет мужеского пола, ни женского: ибо все вы одно во Христе Иисусе.
Аще ли вы Христовы: убо Авраамле семя есте, и по обетованию наследницы.
Если же вы Христовы, то вы семя Авраамово и по обетованию наследники.
Аллилуиа, глас 8: Благоволил еси Господи землю Твою, возвратил еси плен Иаковль. Стих: Милость и истина сретостеся, правда и мир облобызастася. И святыя, глас 6: Господь решит окованныя, Господь умудряет слепцы.
Евангелие Иоанна, зачало 21. [Ин. 6, 35 – 39.]
Рече Господь ко пришедшим к Нему иудеом: Аз есмь хлеб животный: грядый ко Мне не имать взалкатися, и веруяй в Мя не имать вжаждатися никогдаже.
Сказал Господь пришедшим к Нему иудеям: Я есмь хлеб жизни; приходящий ко Мне не будет алкать, и верующий в Меня не будет жаждать никогда.
Но рех вам, яко и видесте Мя, и не веруете.
Но Я сказал вам, что вы и видели Меня, и не веруете.
Все, еже дает Мне Отец, ко Мне приидет, и грядущаго ко Мне не изжену вон:
Все, что дает Мне Отец, ко Мне придет; и приходящего ко Мне не изгоню вон,
Яко снидох с небесе, не да творю волю Мою, но волю пославшаго Мя Отца.
Ибо Я сошел с небес не для того, чтобы творить волю Мою, но волю пославшего Меня Отца.
Се же есть воля пославшаго Мя Отца, да все, еже даде Ми, не погублю от Него, но воскрешу е в последний день.
Воля же пославшего Меня Отца есть та, чтобы из того, что Он Мне дал, ничего не погубить, но все то воскресить в последний день.
Евангелие от Луки, зачало 33 [гл. 7, 36–50].
Во время оно, моляше Иисуса некий от фарисей, да бы ял с Ним: и вшед в дом фарисеов, возлеже.
Во время оно, некто из фарисеев просил Иисуса вкусить с ним пищи; и Он, войдя в дом фарисея, возлег.
И се жена во граде, яже бе грешница, и уведевши, яко возлежит во храмине фарисеове, принесши алавастр мира,
И вот, женщина того города, которая была грешница, узнав, что Он возлежит в доме фарисея, принесла алавастровый сосуд с миром
И ставши при ногу Его созади плачущися, начат умывати нозе Его слезами, и власы главы своея отираше, и облобызаше нозе Его, и мазаше миром.
и, став позади у ног Его и плача, начала обливать ноги Его слезами и отирать волосами головы своей, и целовала ноги Его, и мазала миром.
Видев же фарисей возвавый Его, рече в себе, глаголя: сей аще бы был пророк, ведел бы, кто и какова жена прикасается Ему, яко грешница есть.
Видя это, фарисей, пригласивший Его, сказал сам в себе: если бы Он был пророк, то знал бы, кто и какая женщина прикасается к Нему, ибо она грешница.
И отвещав Иисус рече к нему: Симоне, имам ти нечно рещи. он же рече: Учителю, рцы. Иисус же рече:
Обратившись к нему, Иисус сказал: Симон! Я имею нечто сказать тебе. Он говорит: скажи, Учитель.
Два должника беста заимодавцу некоему, един бе должен пятиюсот динарий, другий же пятиюдесят.
Иисус сказал: у одного заимодавца было два должника: один должен был пятьсот динариев, а другой пятьдесят,
Не имущема же има воздати, обема отда: который убо ею, рцы, паче возлюбит его?
но как они не имели чем заплатить, он простил обоим. Скажи же, который из них более возлюбит его?
Отвещав же Симон рече: мню, яко емуже вящше отда. Он же рече ему: право судил еси.
Симон отвечал: думаю, тот, которому более простил. Он сказал ему: правильно ты рассудил.
И обращся к жене, Симонови рече: видеши ли сию жену? внидохом в дом твой, воды на нозе Мои не даде: сия же слезами облия Ми нозе, и власы главы своея отре.
И, обратившись к женщине, сказал Симону: видишь ли ты эту женщину? Я пришел в дом твой, и ты воды Мне на ноги не дал, а она слезами облила Мне ноги и волосами головы своей отёрла;
Лобзания Ми не даде: сия же отнелиже внидох, не преста облобызающи Ми нозе.
ты целования Мне не дал, а она, с тех пор как Я пришел, не перестает целовать у Меня ноги;
Маслом главы Моея не помаза: сия же миром помаза Ми нозе.
ты головы Мне маслом не помазал, а она миром помазала Мне ноги.
Егоже ради, глаголю ти: отпущаются греси ея мнози, яко возлюби много: а емуже мало оставляется, меньше любит.
А потому сказываю тебе: прощаются грехи её многие за то, что она возлюбила много, а кому мало прощается, тот мало любит.
Рече же ей: отпущаются тебе греси.
Ей же сказал: прощаются тебе грехи.
И начаша возлежащии с Ним глаголати в себе: кто Сей есть, иже и грехи отпущает?
И возлежавшие с Ним начали говорить про себя: кто это, что и грехи прощает?
Рече же к жене: вера твоя спасе тя, иди в мире.
Он же сказал женщине: вера твоя спасла тебя, иди с миром.
Причастен: Тело Христово приимите: и святыя: В память вечную будет праведник:
Молитва
О блаженная мати Матроно, душею на небеси пред Престолом Божиим предстоящи, телом же на земли почивающи, и данною ти свыше благодатию различныя чудеса источающи. Призри ныне милостивным твоим оком на ны, грешныя, в скорбех, болезнех и греховных искушениих дни своя иждивающия, утеши ны, отчаянныя, исцели недуги наши лютыя, от Бога нам по грехом нашим попущаемыя, избави нас от многих бед и обстояний, умоли Господа нашего Иисуса Христа простити нам вся наша согрешения, беззакония и грехопадения, имиже мы от юности нашея даже до настоящаго дне и часа согрешихом, да твоими молитвами получивше благодать и велию милость, прославим в Троице Единаго Бога, Отца, и Сына, и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.
|