|
|
В субботу 3-й седмицы
В пяток вечера, обычное стихословие.
На Господи воззвах поставим стихов 10, и поем самогласен дне, дважды, глас 7:
Яко блудный отступих от благодати Твоея Господи, и богатство расточих благости, к Тебе прибегох благоутробне, взывая Тебе Боже: согреших, помилуй мя.
Таже мученичны 4 Октоиха, прилучившагося гласа: и в Минеи 4: Слава, покоин гласа. И ныне, Богородичен 1-й гласа. Вход. Свете тихий:
Прокимен, псалом 59, глас 4: Даждь нам помощь от скорби, и суетно спасение человеческо. Стих: Боже отринул ны еси, и низложил еси нас.
Бытия чтение. [Глава 8, ст. 4 – 21.]
Седе ковчег в месяц седьмый в двадесять седьмый день месяца, на горах Араратских. Вода же уходящи умаляшеся даже до десятаго месяца: и в десятый месяц, в первый день месяца явишася верси гор. И бысть по четыредесятих днех отверзе Ное оконце ковчега, еже сотвори. И посла врана [видети, аще уступила вода от лица земли,] и изшед не возвратися, дондеже изсяче вода от земли. И посла голубицу по нем, видети, аще уступила вода от лица земли. И не обретши голубица покоя ногама своима, возвратися к нему в ковчег, яко вода бяше по всему лицу всея земли: и простер руку свою, прият ю, и внесе ю к себе в ковчег. И премедлив еще седмь дней, паки посла голубицу из ковчега: И возвратися к нему голубица к вечеру, и имеяше сучец масличен с листвием во устех своих: и позна Ное, яко уступи вода от лица земли. И премедлив еще седмь дней других, паки посла голубицу, и не преложи возвратитися к нему потом. И бысть в первое и шестьсотное лето жития Ноева, в первый день перваго месяца, изсяче вода от лица земли и откры Ное покров ковчега, егоже сотвори, и виде, яко изсяче вода от лица земли. В месяц же вторый, в двадесять седьмый день месяца изсше земля. И рече Господь Бог Ноеви, глаголя: Изыди из ковчега ты, и жена твоя, и сынове твои, и жены сынов твоих с тобою: И вся звери елицы суть с тобою, и всяку плоть от птиц даже до скотов, и всяк гад движущийся по земли изведи с собою: и раститеся и множитеся на земли. И изыде Ное, и жена его, и сынове его, и жены сынов его с ним: И вси зверие, и вси скоти, и вся птицы, и вся гады движущияся по роду своему на земли, изыдоша из ковчега. И созда Ное жертвенник Господеви: и взя от всех скотов чистых и от всех птиц чистых, и вознесе во всесожжение на жертвенник. И обоня Господь воню благоухания.
Прокимен псалом 60, глас 6: Услыши Боже моление мое, вонми молитве моей. Стих: От конец земли к Тебе воззвах.
Притчей чтение. [Глава 10, ст. 31 – 32. Глава 11, ст. 1 – 12.]
Уста праведнаго каплют премудрость: язык же неправеднаго погибнет. Устне мужей праведных каплют благодати, уста же нечестивых развращаются. Мерила льстивая мерзость пред Господем: вес же праведный приятен Ему. Идеже аще внидет досаждение, тамо и безчестие: уста же смиренных поучаются премудрости. Умираяй праведник остави раскаяние, удобна же бывает и посмеятельна нечестивых погибель. Совершенство правых наставит их: и поползновение отрицающихся пленит их. не упользуют имения в день ярости: правда же избавит от смерти. Правда непорочнаго исправляет пути, нечестие же впадает в неправду. Правда мужей правых избавит их, безсоветием же уловляются беззаконнии. Скончавшуся мужу праведну, не погибнет надежда: похвала же нечестивых погибнет. праведный от лова убегнет, в негоже место предается нечестивый. Во устех нечестивых сеть гражданом, чувство же праведных благопоспешно. Во благих праведных исправится град, и в погибели нечестивых радование. Во благословении правых возвысится град, усты же нечестивых раскопается. Ругается гражданом лишенный разума, муж же мудр безмолвие водит.
И прочее последование Преждесвященных.
|
|