На правах рекламы:

http://www.skladovka.ru/ складов временного хранения вещей.

   

5-я седмица Великого поста


ГлавнаяТриодь5-я седмица Великого поста

Во вторник утраВо вторник вечераВ среду утра

В среду 5-й седмицы


Во вторник 5-я седмицы вечера,

стихословим, вместо Ко Господу, кафисму 19. На Господи воззвах: поставим стихов 6: и поем стихиры подобны трипеснца 3. И в Минеи 3.

Подобны господина Иосифа, глас 8:
Подобен: Ч
то вы наречем:

Брашно любовь творяще, воздержанием страсти удержим вернии, и Богу нас ради вознесшемуся на Кресте, и копием прободшемуся в ребра, пожити благоугодно ведемся, да пищи насладимся вечныя и лучшия, славяще Спаса душ наших.

Подобен:

Древом древле смерть обретохом, ныне же паки жизнь Древом крестным: страстей убо стремления умертвим вернии, и достигнути спасительное Воскресение всех Благодетеля молим, деяньми божественными сияюще, и добродетельми украшаеми, славяще Спаса душ наших.

Ина стихира подобна, господина Феодора, глас 2.
Подобен: П
аче ума благих:

Живоносный Твой Крест похваляем Господи, и нас ради священная плоти Твоея страдания: копие же, заколения, посмеяния, оплевания, биения и заушения с багряницею, и венец терноплетенный, имиже от клятвы вся избавив спасл еси ны. Темже молим Тя, постов время мирно скончати подаждь нам.

Прокимен, псалом 89, глас 4: Господи, прибежище был еси нам в род и род. Стих: Прежде даже горам не быти, и создатися земли, и вселенней:

Бытия чтение. [Глава 15, ст. 1 – 15.]

Бысть слово Господне ко Авраму в видении нощию, глаголя: не бойся Авраме: Аз защищаю тя, мзда твоя многа будет зело. Глагола же Аврам: Владыко Господи, что ми даси? аз же отпущаюся безчаден: сын же масек домочадицы моея, сей Дамаск Елиезер. И рече Аврам: понеже мне не дал еси семене, домочадец же мой наследник мой будет. И абие глас Господень бысть к нему, глаголющий: не будет сей наследник твой, но иже изыдет из тебе, той будет наследник тебе. Изведе же его вон, и рече ему: воззри на небо, и изочти звезды, аще возможеши исчести я. и рече: тако будет семя твое. И верова Аврам Богу, и вменися ему в правду. Рече же к нему: Аз [есмь] Бог изведый тя от страны Халдейския, яко дати тебе землю сию наследствовати. И рече: Владыко Господи, по чесому уразумею, яко наследити ю имам? Рече же к нему: возми Мне юницу трилетну, и козу трилетну, и овна трилетна, и горлицу, и голубя. Взя же он вся сия, и раздели я на полы, и положи я противолична едина к другому, птиц же не раздели. Слетеша же птицы на телеса растесаная их: и седе близу их Аврам. Заходящу же солнцу, ужас нападе на Аврама, и се страх темен велий нападе нань. И речено бысть ко Авраму: ведый увеси, яко пресельно будет семя твое в земли не своей, и поработят я, и озлобят я, и смирят я лет четыреста. Языку же, емуже поработают, сужду Аз: по сих же изыдут семо со имением многим. Ты же отыдеши ко отцем твоим в мире, препитан в старости добрей.

Прокимен, псалом 90, глас 4: Живый в помощи Вышняго, в крове Бога Небеснаго водворится. Стих: Речет Господеви: Заступник мой еси.

Устне мудрых связуются чувством: сердца же безумных не тверда. Жертвы нечестивых мерзость Господеви: обеты же правоходящих приятны Ему. Мерзость Господеви путие нечестивых: гонящия же правду любит. Наказание незлобиваго познавается от мимоходящих: ненавидящии же обличения скончаваются срамно. Ад, и пагуба явна пред Господем: како не и сердца человеков? Не возлюбит ненаказанный обличающих его, с мудрыми же не побеседует. Сердцу веселящуся, лице цветет: в печалех же сущу, сетует. Сердце право ищет чувства: уста же ненаказанных уразумеют злая. На всяко время очи злых приемлют злая: добрии же безмолвствуют присно. Лучше частица малая со страхом Господним, нежели сокровища велия без боязни. Лучше учреждение от зелий с любовию и благодатию, нежели представление тельцев со враждою. Муж ярый устрояет брани: долготерпеливый же и будущую укрощает. терпеливый муж угасит суды: нечестивый же воздвизает паче. Путие праздных постлани тернием: мужественных же углаждени.

На стиховне самогласны, глас 5, единожды:

Поползнувся от праваго пути Твоего, от страстей окаянный низпадохся в ров, левит же со священником видевше мя, претекоша. Ты же Христе помиловал еси мя, и оружием Креста греховное рукописание растерзав, безстрастием уяснил еси, и Отцу соседателя сотворил еси. Темже зову Тебе: непостижиме Господи слава Тебе.

Ина стихира, глас 8, единожды:

Из Иерусалима снидох поползнувся, от написанных в нем языком заповедей Твоих: во Иерихон же идый подражательным стремлением, в нем древле ради злобы от Тебе, ко убийству издавшихся людем Твоим преслушанием, душетленным прилучихся страстем, якоже разбойником. От них уязвена исполу умерщвлена, гвоздьми и копием плотию уязвивыйся волею, греха ради человеча, и общее совершивый Крестом спасение во Иерусалиме, исцели мя Господи, и спаси мя.

Мученичен: Мученицы Твои Господи, забывше сущая в житии, нерадивше и о муках будущия ради жизни, и сея наследницы явишася: темже и со ангелы радуются, тех молитвами даруй людем Твоим велию милость.

Слава, и ныне, Крестобогородичен:

Господи, егда Тя солнце виде на Древе висима Солнца правды, лучи сокры, и луна свет во тьму преложи: Всенепорочная же Мати Твоя утробою уязвляшеся.

Во вторник утраВо вторник вечераВ среду утра