На правах рекламы:

зарыбление водоемов

   

Великий Вторник


ГлавнаяТриодьВеликая седмица

В Понедельник вечераВ Понедельник на ПовечерииВо Вторник утра

Вторник Великой седмицы


Во Святый и Великий Понедельник вечера,

Повечерие глаголем великое, на Повечерии трипеснец господина Андреа Критскаго. Глас 8.

Песнь 2.

Ирмос: Вонми небо и возглаголю, и воспою Христа, от Девы рождшагося во спасение наше.

Пойдем со Христом к горе Елеонстей, тайно со апостолы соводворимся Ему.

Разумей смиренное мое сердце, что есть жерновная притча? О нейже прежде рече Христос, и истрезвися прочее.

Готови сама себе о душе моя, ко исходу: пришествие приближается неумолимаго Судии.

Богородичен: Пречистая Богородице Дево, едина всепетая, Сына Твоего моли о рабех Твоих.

Ин, глас тойже.

Ирмос: Видите, видите, яко Аз есмь Бог, древле Израиля сквозе Чермное море проведый, и питавый, и спасый, и от горькия работы свободивый фараоновы.

Видите, видите, яко Аз есмь Бог, Иже прежде бытия всех, и прежде сотворения земли и неба, вем вся: и весь сый во Отце, и всего ношу в Себе.

Словом составих небо вкупе и землю: со Отцем бо бех, и словом ношу вся, яко Слово, мудрость, и сила, и образ, и содействителен, и равнодетелен.

Кто времена положи? Кто веки соблюдаяй? Кто вся определяяй и совоздвизаяй? Разве Безначальный присно сый со Отцем, якоже заря во свете.

О безмернаго Твоего человеколюбия Иисусе! Сказал бо еси нам скончания свыше время, скрыв час, уяснив же светло образы его.

Вся веси, вся знаеши Иисусе яко имеяй все в Себе Отеческое достояние Божественне, и всего Духа всаждена носяй в себе, соприсносущнаго Отцу.

Владыко Господи, веков творче, сподоби и нас священный оный тогда глас услышати, зовущий избранныя Отца в Царство Небесное.

Слава: Безначальная, несозданная Троице, нераздельная Единице, трое сущая и едино, Отче, Сыне и Душе, единый Боже, приими пение от бренных язык, якоже от уст пламенных.

Богородичен: Селение святое явилася еси Дево Божие: в Тя бо Небесный Царь вселився плотию, пройде красный, человека в Себе вообразив Божественне.

Седален, глас 2.
Подобен: М
илосердия сущи:

Милосердием движимь Христе, волею предыдеши страдати благодетелю, хотяй страстей нас избавити, и еже во аде осуждения. Темже честная Твоя воспеваем страдания, и славим Спасе, крайнее твое вси схождение.

Песнь 8.

Ирмос: Ангели и небеса, на престоле славы седящаго и яко Бога непрестанно славимаго, благословите, пойте и превозносите его во веки.

Всяко слышала еси душе, како Христос Божественным учеником Своим провозглашаше, глаголя скончание: разумевши же Твой конец, уготовися прочее: время исхода прииде.

Познала еси неплодная душе, лукаваго раба притчу, бойся и не небрези о даровании, егоже прияла еси, да не сокрыеши в землю, но да куплю дееши.

Да уяснится свеща, да преизлиется сея и елей, якоже девам тогда сострадание, да обрящеши душе моя чертог Христов тогда отверстый.

В субботу бегство и в зиме глаголя Учитель, седмаго бурю предгадательствует настоящаго века, в немже найдет яко зима кончина.

Яко скорость молнии преходящая, тако тогда будет страшное оное Владыки твоего пришествие, душе моя: слышала еси, готова прочее быти потщися.

Егда приидет Судия с тысящами, и тьмами ангельских чинов и сил, тогда кий страх душе моя, кий трепет, увы мне! Нагим стоящим всем.

Благословим Отца, и Сына, и Святаго Духа, Господа.

Един Бог убо Троица, ни Отцу изступившу в сыновство, ниже Сыну пременившуся во исхождение, но свойственная, и обое Свет, Бога, Три славлю во веки.

И ныне, Богородичен: Молитвами Боже, Богородицы, приими молитву нашу, возниспосли же милости Твоя на вся богатно, и мир Твой подаждь людем Твоим.

Хвалим, благословим, покланяемся Господеви, поюще и превозносяще во вся веки.

Таже ирмос: Ангели и небеса на престоле:

Песнь 9.

Ирмос: Проявленное на горе законоположнику во огни и купине, Рождество Приснодевы, в наше верных спасение, песньми немолчными величаем.

Слышала еси душе моя, Судии предвозглашающу, и учащу тя времене кончины: готови яже на исход дела, да не яко неискусна, Бога овержена будеши.

От смоковницы о душе моя, научися кончины! Егда младо будет листвие, и прозябнет ветвие, жатвы час прочее, и ты егда сия увидиши, разумей, яко при дверех есть.

Кто разве Тебе иный Твоего знает Отца? Или кто кроме Тебе весть час, или день? У Тебе бо сокровища премудрости вся внутрь суть, Христе Боже.

Книги убо разгнутся тогда, престолом поставленным, деяния же обличатся, нагим стоящим всем: ни свидетелем, ни клеветником присутствующим: обнажена бо вся Богу.

Грядет всех Судия, изведен быти на суд, на престоле херувимсте седяй, яко повинный предстати Пилату, и вся пострадати, да спасется Адам.

Приближися Пасха нам великая и Божественная: по двою бо днию преднаучает Христос, страдания прописуя день, воньже Отцу жертва приведется.

При Кресте Твоем Спасе предстоящи Мати, и Твое неправедное зрящи заколение, вопияше: увы Мне Чадо Мое! Увы Мне незаходимый свете! Просияй всем Солнце славы свет.

Слава: О единице Святая, Троице едино Божество, и Троица Единице Боже, триипостасное Естество, единочестная, и нераздельная славо, избави от бед души наша!

И ныне, Богородичен: Приими Матерь Твою Христе в молитву, да молитвами Ея умириши мир, и утвердиши царствия скиптры, и Церкви Твоя совокупиши во едино.

Ирмос 9-я песни: Проявленное на горе: за Достойно: И поклон до земли.

Трисвятое. И по Отче наш: Кондак дне. Таже, Господи сил с нами буди: И прочее обычное. И отпуст.

В Понедельник вечераВ Понедельник на ПовечерииВо Вторник утра