|
|
В субботу 5-й седмицы по Пасхе
В субботу на Утрени,
по 1-м стихословии седален воскресен, глас 4:
Воззревша на гробный вход, и пламене ангельскаго не терпяща мироносицы, с трепетом дивляхуся, глаголюща: еда украдеся отверзый разбойнику рай? еда ли воста, Иже и прежде страсти проповедавый востание? Воистинну воскресе Христос, сущим во аде подая живот, и воскресение. [Дважды.]
Слава, и ныне, Богородичен:
Еже от века утаеное, и ангелом несведомое таинство: Тобою Богородице сущим на земли явися Бог, в неслитном соединении воплощаемь, и Крест волею нас ради восприим, имже воскресив первозданнаго, спасе от смерти души наша.
По 2-м стихословии седален, глас 4.
Подобен: Вознесыйся на Крест:
Да радуется небо, да веселятся земная, яко Христос от Девы явився яко Человек, избави из истления все человечество Своею смертию, чудесы возсия: жене самаряныне воды просящей, подает источник исцелений, яко един Безсмертный. [Дважды.]
Воскресение Христово: псалом 50.
Канон праздника, на 6: И святаго обители, на 4: И Минеи на 4. Кондак, и ексапостиларий праздника.
На хвалитех поставим стихи 4. И поем настоящия стихиры воскресны, глас 4:
Крест претерпевый и смерть, и воскресый из мертвых Всесильне Господи, славим Твое Воскресение.
Крестом Твоим Христе, от древния клятвы свободил еси нас, и смертию Твоею естество наше мучащаго диавола упразднил еси: востанием же Твоим радости вся исполнил еси. Темже вопием Ти: воскресый из мертвых Господи, слава Тебе.
Твоим Крестом Христе Спасе, настави нас на истину Твою, и избави нас от сетей вражиих, воскресый из мертвых, возстави ны падшияся грехом, простер руку Твою Человеколюбче Господи, молитвами святых Твоих.
Отеческих Твоих недр не разлучився, Единородный Слове Божий, пришел еси на землю за человеколюбие, Человек быв непреложен, и Крест и смерть претерпел еси плотию, безстрастный Божеством: воскрес же из мертвых, безсмертие подал еси роду человеческому, яко един Всесилен.
Слава, и ныне, глас 6:
Источник живоначалия Иисус Спас наш, ко источнику пришед патриарха Иакова, пити прошаше воды от жены самаряныни. Сей же неприобщительное иудеом прирекшей, мудрый Зиждитель приводит ю, сладкими глаголы, паче к прошению присносущныя воды, юже и приимши всем проповеда рекущи: приидите, видите сокровенных видца и Бога, пришедшаго плотию, за еже спасти человека.
На стиховне стихиры, глас 4.
Подобен: Яко добля:
Источника приснотекущаго седяща на кладязи видевши жена, терпящи зной премногих страстей исцелительную просяше прияти воду жизни, из Него изливаемую аки поток: юже и прият туне от Слова и не ктому ко кладязю тщится, земному и тленному.
Стих: Наляцы, и успевай, и царствуй, истины ради и кротости, и правды.
Иудейския обычаи жене гонящей, и свое прилагающей непричастное, причастию воды Христос, приобщи мудрый Содетель, сладкими провещаньми, и просити животекущую сию воду Божественную, юже пивши, ко граду прииде возвещающи бывшая.
Стих: Возлюбил еси правду, и возненавидел еси беззаконие.
Ни почерпала имаши, и кладязь глубочайший, откуду убо подаси ми воду нетленную? Самаряныня вопияше Ти Христе, Тебе яко человека мнящи, а не Бога, и словесем чудящися: юже вещаньми сладчайшими напоив, и Бога Тя всех тварей исповедати сотворил еси.
Слава, и ныне, глас 6:
Тако глаголет Господь самаряныни: аще бы еси ведала дар Божий, и Кто есть глаголяй тебе, даждь Ми воды пити, ты бы просила у Него, и дал бы ти пити, да не вжаждешися во веки, глаголет Господь.
|
|