купить сантехнику Мы продолжаем расширять ассортимент качественной и интересной сантехники на витрине нашего магазина. В этот раз предлагаем вам ознакомиться с оригинальной сантехникой от молодой итальянской компании A. e T. Italia, которая всего за несколько лет зарекомендовала себя как мировой лидер в производстве декоративной и цветной сантехники. В. . . . . . . .
|
На Утрени,
на Бог Господь, тропарь Предтечи дважды, глас 4:
Пророче и Предтече пришествия Христова, достойно восхвалити тя недоумеем мы, любовию чтущии тя: неплодство бо рождшия и отчее безгласие разрешися, славным и честным твоим рождеством, и воплощение Сына Божия мирови проповедуется.
Слава, и ныне, Богородичен, глас тойже:
Еже от века утаеное, и ангелом несведомое таинство: Тобою Богородице сущим на земли явися Бог, в неслитном соединении воплощаемь, и Крест волею нас ради восприим, имже воскресив первозданнаго, спасе от смерти души наша.
По 1-й кафисме седален, глас 4.
Подобен: Удивися Иосиф:
Ныне прозябе нам Захариин плод, и веселит разумно мысли верных, пустынное украшение, и пророков степень: темже Христов явися Предтеча, и свидетель неложен пришествия Его. Духовными убо песньми согласно Крестителю возопием: пророче и проповедниче истины, моли спастися нам. [Дважды.]
Слава, и ныне, Богородичен:
Удивися Иосиф, еже паче естества зря, и внимаше мыслию иже на руно дождь, в безсеменном зачатии Твоем, Богородице, купину огнем неопалимую, жезл Ааронов прозябший, и свидетельствуя обручник Твой и хранитель священником взываше: Дева раждает, и по рождестве паки Девою пребывает.
По 2-й кафисме седален, глас 8.
Подобен: Премудрости:
Христова пришествия начаток, преславно родился еси яко воистинну, Иоанне всехвальне, пророков главизна, и яко глас Слова сый, взывал еси: покайтеся, приближися Царство Небесное. Темже уготовавый путь Господень, благодати Предтеча явился еси концем, Крестителю и апостоле: моли Христа Бога прегрешений оставление даровати, празднующим любовию святую память твою. [Дважды.]
Слава, и ныне, Богородичен:
Пресвятая Дево Мати Христова, души моея страсти лютыя исцели, молюся: и прощение даруй моим прегрешениям, ихже безумне содеях, душу и тело осквернив окаянный. Увы мне, что сотворю в час он, внегда ангели душу мою разлучат от страстнаго моего телесе? Тогда помощница ми буди и предстательннца теплейшая: Тя бо имам надежду раб Твой.
По полиелеи седален, глас 8.
Подобен: Повеленное:
Да радуется отец, мати, возвеселися, яко пророка на земли родила еси днесь, богозваннаго Предтечу от обещания: неплоды младенца питает Крестителя, и радуется Захариа рожденному, глаголя: разрешися язык мой твоим пришествием на землю, светильннче великаго Света: воистинну чудо преславно. [Дважды.]
Слава, и ныне, Богородичен:
Благодарим Тя присно, Богородице, и величаем, Чистая, и покланяемся, воспевающе Рождество Твое, Благодатная, вопиюще непрестанно: спаси нас, Дево Всемилостивая, яко Благая, и демонов исхити словоположения страшнаго в час испытания, да не посрамимся раби Твои.
Степенна, 1-й антифон 4-го гласа.
От юности моея мнози борют мя страсти, но Сам мя заступи, и спаси Спасе мой.
Ненавидящии Сиона, посрамитеся от Господа, яко трава бо огнем будете изсохше.
Слава: Святым Духом всяка душа живится, и чистотою возвышается, светлеется Троическим единством священнотайне.
И ныне, тойже.
Прокимен, глас 4: И ты, отроча, пророк Вышняго наречешися. Стих: Благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим. Всякое дыхание:
Евангелие Луки, зачало 3. [Лк. 1, 24–25, 57–68, 76, 80.]
Во днех онех, зачат Елисавет жена Захариина, и таяшеся месяц пять, глаголющи:
Во дни оны, зачала Елисавета, жена Захарии, и таилась пять месяцев и говорила:
Яко тако мне сотвори Господь во дни, в няже призре отъяти поношение мое в человецех.
так сотворил мне Господь во дни сии, в которые призрел на меня, чтобы снять с меня поношение между людьми.
Елисавети же исполнися время родити ей: и роди сына.
Елисавете же настало время родить, и она родила сына.
И слышаша окрест живущии, и ужики ея, яко возвеличил есть Господь милость Свою с нею: и радовахуся с нею.
И услышали соседи и родственники ее, что возвеличил Господь милость Свою над нею, и радовались с нею.
И бысть во осмый день, приидоша обрезати отроча. и нарицаху е именем отца его, Захарию.
В восьмой день пришли обрезать младенца и хотели назвать его, по имени отца его, Захариею.
И отвещавши мати его, рече: ни, но да наречется Иоанн.
На это мать его сказала: нет, а назвать его Иоанном.
И реша к ней: яко никтоже есть в родстве твоем, иже нарицается именем тем.
И сказали ей: никого нет в родстве твоем, кто назывался бы сим именем.
И помаваху отцу его, еже како бы хотел нарещи е?
И спрашивали знаками у отца его, как бы он хотел назвать его.
И испрошь дщицу, написа глаголя: Иоанн будет имя ему: и чудяхуся вси.
Он потребовал дощечку и написал: Иоанн имя ему. И все удивились.
Отверзошася же уста его абие, и язык его: и глаголаше благословя Бога.
И тотчас разрешились уста его и язык его, и он стал говорить, благословляя Бога.
И бысть на всех страх живущих окрест их, и во всей стране Иудейстей поведаеми бяху вси глаголи сии.
И был страх на всех живущих вокруг них; и рассказывали обо всем этом по всей нагорной стране Иудейской.
И положиша вси слышавшии в сердце своем, глаголюще: что убо отроча сие будет? и рука Господня бе с ним.
Все слышавшие положили это на сердце своем и говорили: что будет младенец сей? И рука Господня была с ним.
И Захариа отец его исполнися Духа Свята, и пророчествова, глаголя:
И Захария, отец его, исполнился Святаго Духа и пророчествовал, говоря:
Благословен Господь Бог Израилев, яко посети, и сотвори избавление людем Своим.
благословен Господь Бог Израилев, что посетил народ Свой и сотворил избавление ему.
И ты отроча, пророк Вышняго наречешися: предъидеши бо пред лицем Господним, уготовати пути Его.
И ты, младенец, наречешься пророком Всевышнего, ибо предъидешь пред лицем Господа приготовить пути Ему.
Отроча же растяше и крепляшеся духом: и бе в пустынях до дне явления своего ко Израилю.
Младенец же возрастал и укреплялся духом, и был в пустынях до дня явления своего Израилю.
По 50-м псалме стихира, глас 2:
Иже из чрева матерня освящся, и пророчества прием исполнение, днесь от неплодныя раждается, Господне пришествие проповедая ясно: покайтеся, приближися бо Царство Небесное.
Канона два:
Канон первый, творение Иоанна монаха, со ирмосом на 8, глас 4.
Песнь 1.
Ирмос: Тристаты крепкия, Рождейся от Девы, безстрастия во глубине души тричастное потопи, молюся: да Тебе яко в тимпане, во умерщвлении телесе победное воспою пение.
Яко утро благолепно, Солнца предтекий, неплодныя прозябение проповедает яве Девы Рождество, всей ныне вселенней, сияет концем просвещение благочестия и благодати.
Пророк Вышняго истинно наречешися: предыдеши бо пред лицем Христа, вопиет тебе сыну, Иоанне прехвальне, Духом Захариа Пресвятым носимь, путь уготовати Зиждителю.
Глаголы Гавриила Захариа слышав, вещания Божественнаго, явися непокорив: и молчанием осуждается, решится же внезапу от сего: глас бо родися Слова Иоанн Предтеча.
Богородичен: Град Божий, Всецаря Богоприятное селение, сокровище честное, Богородице Пренепорочная, сохрани достояние Твое присно восхваляющее Тя, и чтущее верою Рождество Твое.
Другий канон, творение Андреево, на 6. Глас тойже.
Песнь 1.
Ирмос: Наставльшему древле Израиля, бежащаго от работы фараоновы, и в пустыни питавшему, поим Избавителю Богу нашему: яко прославися.
Молчание старчо, законнаго писания образ носит таин. Ибо пришедши благодати, Моисей умолча: подобаше бо премудрости сокровищу явльшуся, всем молчати.
В церкви кадящу священнику, ангел предста свыше, вопия: странна рождества благовестие, приидох тебе нося, старче: приимеши бо от неплодове рождения плод, Крестителя Христова.
Что удивился еси, старче? Что не веруя стоиши, глаголющему тебе сия? Ангел бо есть вещаяй, аще и образ носит человечь: буди нем убо на время, даже до рождества Слова гласа.
Иже молчание Захаринно, молчанию положив образ, закону написанному, и тем показав ми покаяния проповедника, зовуща: гласа вопиющаго подавает неплодствующей сына.
О преславных вещей Христова Предтечи! Иже прежде пелен познав, пленицы наша разрешшаго, и народы освящша, днесь от Елисавети родився, разрешает отцу глас.
Богородичен: Тя, Божие вместилище, и мысленную лествицу, еюже сниде Бог, и воображься, наше убо существо на небеса возведе, вси яко спасению Ходатаицу восхваляем.
Катавасиа: Отверзу уста моя:
Песнь 3.
Ирмос: Не мудростию, и силою, и богатством хвалимся, но Тобою Отчею Ипостасною мудростию, Христе: несть бо свят паче Тебе, Человеколюбче.
Владычне убо от Девы совершается рождение: но раба любезна, от старицы и неплодныя матере: в лепоту предтичет убо чудо чудеси.
Старица и неплоды Деву Матерь лобзает, познавши неложно Сея Рождество: яко разрешися соуз неплодства, Божественным хотением.
Богородичен: Неискусобрачно Бога воплощенна рождши, страстей прилоги обуреваемаго мя утверди: несть бо Пречистая, разве Тебе помощницы.
Ин.
Ирмос: Утверждаяй гром, и созидаяй дух, утверди мене, Господи, да Тя пою истинно, и творю волю Твою, яко несть свят, яко Ты, Боже наш.
Елисавет прежде неплоды сущи, Христе, Церковь Твою проображаше яже от язык, и рождши преславно, паки показует многочадну, неплоды явльшуся иногда.
Пути убо исправль Господни, стезю проуготовав, покаяния же плоды показал еси человеком: и жизненному научил еси пути, пророче и проповедниче Христов.
Елисавет днесь играющи носит тя, Предтече, на объятиях состаревшихся, и вопиет хвалящися: несть свят, якоже Ты, Господи Боже наш.
Богородичен: Праотцев разрешила еси печаль, радость нам рождшая, Животодавца и Избавителя, Егоже, Пречистая Богородице, прилежно моли, спастися стаду Твоему.
Седален, глас 8.
Подобен: Повеленное:
Захариин глас светло разреши, Словесе глас рождься Предтеча, и закона неплодие всем показа, зовый: покайтеся сущии на земли, се бо прииде и явися Иисус, вся хотя избавити от первыя клятвы, просвещая крещением, воистинну чудо преславно!
Слава, глас 4:
Подобен: Удивися:
Якоже солнце светло из чрева Елисавети возсия нам Захариин сын, и отчее разреши безгласие: и всем людем в дерзновении мнозе, исправите, вопия, путь Господень: ибо Той свободит, и спасет к Нему притекающия. Егоже проповедал еси, Иоанне, моли спастися душам нашим.
И ныне, Богородичен:
Обновила еси, Чистая, Божественным Рождеством Твоим, истлевшее во страстех земнородных мертвенное существо: и воздвигла еси вся от смерти к животу нетления. Темже Тя по долгу блажим вси Дево, Препрославленная, якоже прорекла еси.
Песнь 4.
Ирмос: Седяй в славе, на престоле Божества, во облаце легце, прииде Иисус Пребожественный, нетленною дланию, и спасе зовущия: слава, Христе, силе Твоей.
Таин неизреченных предходит таинство, новосечением законоположения естественнаго, болезни разрешение провозвещающе, исправление сея, Христе, и обожение.
Исаиа от Отца Сыну пророчествова, воплотитися хотящему, ангела земнородна равноангельна: се Аз посылаю пред лицем Твоим, зовуща: слава, Христе, силе Твоей.
Служити яко раб Владыце родихся: на се бо приидох, Сего возвестити пришествие: яко да Девы Рождество предуверит преславно неплодствующая старица прозябши.
Богородичен: Святая Богородица, в Нюже вселитися благоизволи, яко во благовонен дом, Слово Отчее Пребожественное, не растлеся утробою, ни поболе: ибо роди Еммануила, Бога и Человека.
Ин.
Ирмос: Услышах славное смотрение Твое, Христе Боже, яко родился еси от Девы, да от лести избавиши зовущия: слава силе Твоей, Господи.
Покаяние отверзеся твоим рождеством, Предтече и проповедниче. ты бо един проповедал еси, взывая: покайтеся, Царство Небесное приближися.
Девство утверждается, и целомудрие торжествует, пустыня веселится, и мир празднует, рождеством твоим, Предтече.
Елисавет радуется, и Захариа вещает паки: оба убо обновляются по старости, Иоанновым абие гласом, и просвещаются.
Богородичен: Неопалимую купину Тя законоположник зряше древле: Даниил же гору святую смотряше, едина Мати Дево Владычице.
Песнь 5.
Ирмос: Ныне востану, пророчески рече Бог, ныне прославлюся. Ныне вознесуся, падшаго прием от Девы, и к свету умному возносяй Моего Божества.
Земля израсти всеистинна проповедника, гласа всем проповедающа, языком Духа, Девы Сына, правду с небесе на нас приничущую вещию телесною.
Положи Господь всеистинна светильника тя Христова, вся просвещающаго, едины одевающа враждующия Ему, яко ризою в студ, неложно Божия Слова Сына проповедающа.
Веселится вся тварь, твоим рождеством божественне: ты бо землен ангел Предтече, и небесный человек показался еси, Небеснаго Бога провозвещая нам воплощенна.
Богородичен: От Тебе раждается, от Отца сый, с Тобою присно, Слово присносущное и нераздельное, яко Сын Единородный: и напоследок от Девы, Тойже от Святаго воплощается Духа.
Ин.
Ирмос: Возсияй ми, Господи, свет повелений Твоих, яко к Тебе дух мой утренюет, и поет Тя: Ты бо еси Бог наш, и к Тебе прибегаю, Царю мира.
Звезду проуготовал еси, правды Солнце, Крестителя Твоего Иоанна, от обещания рожденнаго днесь, и рождшаго разрешша глас.
Не вещай, не сопротив глаголи, старче освященне: Гавриил бо глаголет ти, первый во архангелех, Божия таинства, и еже к нам Того снитие сказуя.
Старче не неверуй, Бог бо обещавает, яко в старости родиши сына, егоже о рождестве мнози возрадуются: той бо приидет силою Илииною.
Пророче, проповедниче, Предтече, еже от неплоды прозябение, возвестителю покаяния, пустынное овча, Света светильниче, о всех моли чтущих тя верно.
Богородичен: Яко дверь непроходиму, и купину неопалиму, и несекому гору, от Неяже камень усечеся, Иже из Тебе воплощаемый: воспеваем Владычице, Мати всех Творца.
Песнь 6.
Ирмос: Приидох во глубины морския, и потопила мя есть буря многих грехов: но яко Бог из глубины возведи живот мой, Многомилостиве.
Бога Слова познал еси яко пророк, в матерней утробе, и сея языка употребив, богословиши в темне чертозе, обожаемь светом неприступным.
Немолчно, яко глас вопиющаго, Избавителя мира Крестителю моля не престай, душевное разрешити неплодие, поющих твое рождество.
Богородичен: Неприступнаго Божества селение, Чистая, Твоя утроба явися, о Богородице: на Нюже без боязни небеснии чинове взирати не могут.
Ин.
Ирмос: Буря мя помышлений постигши, во глубину низвлачит мя безмерных грехов: но Ты, Управителю Благий, предварив управи яко пророка, и спаси мя.
Днесь пустынный гражданин Иоанн раждается, покаяния проповедник, и благодати свидетель истинен, Предтеча Слова, и Свету предсияющая звезда.
Днесь секира исковавшися, посечение предлагает душам неплодия, и насаждает плоды добродетельныя: предыдет твердо, в рождестве твоем, Предтече.
Возрадовася Иордан преславно, и играет научаяся, Иоанна слыша от неплодна рождена чрева, море же ликует водными игрании.
Светильник Света пришествие предтек, проповеда Агнца Божия Спаса, свет возсиявшаго земли, естества же всего духовне преджрена.
Богородичен: Бездну милости рождшая, страстей моих бездну пучиною щедрот Твоих потопивши, тучу от души подаждь ми слез, Богородительнице Всенепорочная.
Кондак, глас 3:
Подобен: Дева днесь:
Прежде неплоды, днесь Христова Предтечу раждает и той есть исполнение всякаго пророчества: Егоже бо пророцы проповедаша, на Сего во Иордане руку положив, явися Божия Слова пророк, проповедник, вкупе и Предтеча.
Икос: Восхвалим ныне Господня Предтечу, егоже священнику Елисавет роди, из ложесн неплодных, но не без семене: Христос бо един вместилище пройде непроходимо без семене. Иоанна неплоды роди, без мужа же сего не роди: Иисуса же, осенением Отца и Духа Божия, Дева роди Чистая. Но Безсеменному явися от неплодныя, пророк и проповедник, вкупе и Предтеча.
Песнь 7.
Ирмос: Юноши три в Вавилоне, веление мучителево на буйство преложше, посреде пламене вопияху: благословен еси, Господи Боже отец наших.
Бяше первее во мраце всяко земнородных естество, о Предтече! Но утро вопия явился еси: благословен еси, Господи Боже отец наших.
Недуговавшее исцели естество все, славное от неплодныя твое рождество, научившее Предтече, пети: благословен еси, Господи Боже отец наших.
Родился еси, Предтече, от неплодныя, прииде бо всеистинно, закону неплодствующу благодать, Христу поющи: благословен еси, Господи Боже отец наших.
Богородичен: Дево благословенная, моли о нас молящих Тя: на Тя бо уповаем вси, и Тебе вопием: Владычице, не презри рабов Твоих.
Ин.
Ирмос: В пещи Авраамстии отроцы персидстей, любовию благочестия паче, нежели пламенем опаляеми, взываху: благословен еси в храме славы Твоея, Господи.
Захариа умолчав на время, возвести молчание писанием: и паки провещав рождеством твоим, Предтече, Духа благодать возвещает преславно.
Церкви подобится неплоды безчадная, Елисавет всечестная, яже первее убо сущи требами и скварами очернена, ныне же хвалящися и добротою и рождением.
Предтечи рождеством острится днесь секира духовная, еюже вся посекаются страстей взыграния, тайно же процветают плоды покаяния.
Яко Ветхаго и Новаго ходатая тя, Предтече, и стези исправляюща Христовы, очищающаго согрешений гумно духовною лопатою, почитаем, Иоанне.
Иже пред Солнцем текшаго, Христом Богом нашим, Иоанна славнаго, яко звезду, Предтечу и покаяния проповедника, воспоем вси от неплодныя прошедшаго.
Богородичен: Во чрево Твое Дево безсеменно всельшася, и рождшася за неизреченное и конечное смирение, и нас ради обнищавша, о всех молити не престай, Богородице.
Песнь 8.
Ирмос: Избавителю всех, Всесильне, посреде пламене благочествовавшия, снизшед оросил еси, и научил еси пети: вся дела, благословите, пойте Господа.
Законоположник раб бяше Моисей, Иисус же Бог Завета Новаго. Ныне же обоих Предтеча поет, яко ходатай: вся дела, благословите Господня Господа.
От пуста чрева горлица прииде, яко богосажденная дубрава ныне принесе Церкви, Предтечу Христова, и воспевает: вся дела, благословите Господня Господа.
Богоноснии людие, язык свят, горлице Христовей уподобитеся, и медоточно воспойте, в целомудрии живуще: вся дела, благословите Господня Господа.
Троичен: Тричисленным светом озаряеми, несозданное Единое Божество, немолчными усты православно вопиюще почтим: вся дела, благословите Господня Господа.
Ин.
Ирмос: Всяческая, Владыко, премудростию Твоею составил еси, земли же паки утвердил еси, якоже веси, дно, основанием водрузивый на водах безмерных. Тем вси вопием, воспевающе: благословите дела Господня непрестанно Господа.
Познал еси, Предтече, Емуже поклонился еси прежде рождества, и прежде пелен твоих, Христа Жизнодавца, и взыграньми показал еси Сего, Господа твоего нарек, взаим взем матерний язык, к пению Христа Бога нашего.
Концы днесь вселенстии предпразднуют: радуются ангели и дуси праведных, живущии веселятся: умершии же паки Иоанну рождшуся, приемше им проповедь всех Спаса Господа.
Подобяся днесь Иоанну Иордан мокрыми быстринами играше преславно: слыша раждаема равноангельнаго житием, от старицы неплодны: исправляющаго пути и стези Господни, и мир крестившаго.
Начерта днесь Захариа на досце имя богонареченное пророка и Предтечи, молча же воззва: Иоанн да наречется рождейся мне на старость. Подобно есть от обещания рождшемуся, странное звание.
Богородичен: Крепко утешение, и непостыдну надежду, стену необориму, и Божественно предстательство, людие Твои имут Тя, иже Тя славят, Дево, и спасаеми зовут прилежно: благословите, вся дела Господня, непрестанно Господа.
Песнь 9.
Ирмос: Сокровенное Божие неизреченное в Тебе совершается явственное таинство, Дево Пречистая: ибо Бог из Тебе воплотися за милосердие: темже Тя яко Богородицу величаем.
Се глас Предтечи, неплодным и пустым предста сердцам вопиющ: путь Христов ныне уготовите, яко во славе грядет, Емуже повинующеся величаем.
Якоже древле Духом Пресвятым, яве проповедал еси Сына, Предтеча, Агнца Божия, мира вземлющаго грехи, стаду твоему согрешений разрешение испроси.
Троичен: Единицу Тричисленную, Троицу Единосущную, православно поюще вернии прославим, Богодетельне нас озаряющую, и светлостьми незаходимаго Света исполняющую души наша.
Богородичен: Всеми владычествующая творении, людем Твоим даруй победу одоления, непокориваго подложи под нозе воинству: да Тя яко Богородицу величаем.
Ин.
Ирмос: Яко сотвори Мне величия Сильный, и свято имя Его, милость Его в род и род боящимся Его.
В Тебе великое сие и преславное Бог сотвори знамение, священниче: по старости бо сына, и по умерщвлении удов, раждаеши Предтечу.
Да слышат неплоды, и да воспоют Бога, се бо Елисавет вопиет: по старости сына, и по умерщвлении удов, раждаю Предтечу.
Веселися Захариа, и радуйся ныне о Бозе: се бо Елисавет сосцы питает, по старости сына, и по умерщвлении удов, раждает Предтечу.
Слава Давшему неплодней по старости плод, старцу и пророку сына, готовяща Ему люди совершенны, Божественнаго Предтечу.
Богородичен: В Тя вселився, Иже в недрех сый Отеческих, родися без страсти и тли, и приведе нас за милосердие Отцу и Божественному Духу.
Светилен:
Подобен: Жены услышите:
Предтечево днесь радостотворное рождение, сетование решит отча безгласия, и рождшия неплодство: возвещает же настоящую радость и веселие. Темже и вся тварь светло тое празднует. [Дважды.]
Богородичен: Подобен:
Пророцы проповедаша, апостоли научиша, и мученцы богомудренно Твоего Сына, Богородице, ясно исповедаша, Бога всех, Пречистая. С нимиже Тя величаем, Тобою избавльшеся древняго осуждения.
На хвалитех стихиры на 4, глас 8.
Подобен: О преславнаго чудесе!
Стих: Хвалите Его на силах Его, хвалите Его по множеству величествия Его.
О преславнаго чудесе! Из престарелыя матере, Божия Слова провозвестник, Иоанн днесь произыти, тщится, связанный язык яснейше рождеством глаголати являет. О неизглаголаннаго Твоего смотрения Владыко! Имже, Христе, спаси души наша, яко един Милосерд.
Стих: Хвалите Его во гласе трубнем: хвалите Его во псалтири и гуслех.
О преславнаго чудесе! В рожденных женами, пророк же превышший, матерняго неплодства разрешает осуждение, иже духом и силою пришед Илииною, путь Господень исправити. О неизглаголаннаго Твоего благоутробия, Владыко! Имже, Христе, спаси души наша, яко един Милосерд.
Стих: Хвалите Его в тимпане и лице, хвалите Его во струнах и органе.
О преславнаго чудесе! Проповедавый Христово к человеком истощание, превыше показует всех Того гласом, и рождшия разрешает неплодие силою Божественною, и Захариин язык. О великих Твоих чудес, Владыко! Имиже, Христе, спаси чтущия Твоего великаго Предтечу.
Стих: Хвалите Его в кимвалех доброгласных, хвалите Его в кимвалех восклицания: всякое дыхание да хвалит Господа.
О преславнаго чудесе! В рожденных женами пророк и Предтеча превыше является: пророков же превышший, и пришествия Христова предвозвестник, предвзыгравый во утробе матерни. О зело великих Твоих дарований Человеколюбче! Имиже, Христе, спаси души наша, яко Всесилен.
Слава, глас 6.
[Анатолиево:] Звезда звезд Предтеча от неплодныя утробы на земли раждается днесь, Иоанн Боговожделенный, и Христову являет зарю, Восток свыше, в правое верных прехождение.
И ныне, глас тойже:
Богородице, Ты еси лоза истинная, возрастившая нам плод живота, Тебе молимся, молися Владычице со святыми апостолы, помиловати души наша.
Славословие великое. И отпуст.
|