Смесители для кухни (для кухонной мойки), купить, магазин сантехники SANTEHMAG.RU Steinbeis Berlin. Technische Berlin. Tourto Berta Bianki Billy Billy-S Bimax Bizans Bliss L Bloom Blue K7 Pure Blue Minta Pure Blue Pure Blue Pure BauCurve Blue Pure Eurosmart Blues Boni Borgo Vecchio Borgo Vecchio Leva Bounce Brava Bridge Bronx Bruny Byblos C-Line CAIRO CANTERBURY CASTILLA CATALONA CERAFLEX CERALOOK CLASS LINE CLEAR TAP CUBIC CUBISTA Calipso Capital Start Carlos Primero Carlos Primero T3 Carlow Plus Carmen Castellon Ceramic Cera GL-200 Cera GL-400 CeraLuna...

Рождество Иоанна Предтечи

Рождество честнаго славнаго пророка, Предтечи и Крестителя Иоанна

На Литургии

блаженна, Предтечи перваго канона, песнь 3-я, на 4: и втораго, песнь 6-я, на 4.

Во Царствии Твоем помяни нас, Господи, егда приидеши во Царствии Твоем.

Блажени нищии духом, яко тех есть Царство Небесное.

Блажени плачущии, яко тии утешатся.

Блажени кротции, яко тии наследят землю.

Блажени алчущии и жаждущии правды, яко тии насытятся.

Блажени милостивии, яко тии помиловани будут.

Не мудростию, и силою, и богатством хвалимся, но Тобою Отчею Ипостасною мудростию, Христе: несть бо свят паче Тебе, Человеколюбче.

Блажени чистии сердцем, яко тии Бога узрят.

Владычне убо от Девы совершается рождение: но раба любезна, от старицы и неплодныя матере: в лепоту предтичет убо чудо чудеси.

Блажени миротворцы, яко тии сынове Божии нарекутся.

Старица и неплоды Деву Матерь лобзает, познавши неложно Сея Рождество: яко разрешися соуз неплодства, Божественным хотением.

Блажени изгнани правды ради, яко тех есть Царство Небесное.

Неискусобрачно Бога воплощенна рождши, страстей прилоги обуреваемаго мя утверди: несть бо Пречистая, разве Тебе помощницы.

Блажени есте, егда поносят вам, и изженут, и рекут всяк зол глагол на вы лжуще Мене ради.

Днесь пустынный гражданин Иоанн раждается, покаяния проповедник, и благодати свидетель истинен, Предтеча Слова, и Свету предсияющая звезда.

Радуйтеся и веселитеся, яко мзда ваша многа на небесех.

Днесь секира исковавшися, посечение предлагает душам неплодия, и насаждает плоды добродетельныя: предыдет твердо, в рождестве твоем, Предтече.

Слава: Возрадовася Иордан преславно, и играет научаяся, Иоанна слыша от неплодна рождена чрева, море же ликует водными игрании.

И ныне: Светильник Света пришествие предтек, проповеда Агнца Божия Спаса, свет возсиявшаго земли, естества же всего духовне преджрена.

По входе тропарь храма Христова, и Богородицы, аще есть, таже тропарь Предтечи. Посем кондак храма Христова: Слава, Предтечи: И ныне, храма Богородицы. Аще несть храма Богородицы: И ныне, кондак храма Христова. Аще несть храма Христова, глаголем тропарь прежде Предтечи. Слава, кондак его: И ныне, Предстательство христиан:

Прокимен, Апостол, и Евангелие чтем Предтечи един: такожде и причастен.

Прокимен, глас 7: Возвеселится праведник о Господе и уповает на Него. Стих: Услыши, Боже, глас мой, внегда молити ми ся к Тебе.

Апостол к Римляном, зачало 112. [Рим. 13, 11 – 14, 4.]

Братие, ныне ближайшее нам спасение, нежели егда веровахом.

Братья, ныне ближе к нам спасение, нежели когда мы уверовали.

Нощь (убо) прейде, а день приближися: отложим убо дела темная, и облечемся во оружие света.

Ночь прошла, а день приблизился: итак отвергнем дела тьмы и облечемся в оружия света.

Яко во дни, благообразно да ходим, не козлогласовании и пиянствы, не любодеянии и студодеянии, не рвением и завистию:

Как днем, будем вести себя благочинно, не предаваясь ни пированиям и пьянству, ни сладострастию и распутству, ни ссорам и зависти;

Но облецытеся Господем нашим Иисус Христом, и плоти угодия не творите в похоти.

Но облекитесь в Господа нашего Иисуса Христа, и попечения о плоти не превращайте в похоти.

Изнемогающаго же в вере приемлите, не в сомнение помышлении.

Немощного в вере принимайте без споров о мнениях.

Ов бо верует ясти вся, а изнемогаяй зелия (да) яст.

Ибо иной уверен, что можно есть все, а немощный ест овощи.

Ядый не ядущаго да не укоряет: и не ядый ядущаго да не осуждает: Бог бо его прият.

Кто ест, не уничижай того, кто не ест; и кто не ест, не осуждай того, кто ест, потому что Бог принял его.

Ты кто еси судяй чуждему рабу? Своему Господеви стоит, или падает. Станет же, силен бо есть Бог поставити его.

Кто ты, осуждающий чужого раба? Перед своим Господом стоит он, или падает. И будет восставлен, ибо силен Бог восставить его.

Аллилуиа, глас 1: Благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим. Стих: И ты, отроча, пророк Вышняго наречешися.

Евангелие Луки, зачало 1. [Лк. 1, 1–25, 57–68, 76, 80.]

Понеже убо мнози начаша чинити повесть о извествованных в нас вещех,

Как уже многие начали составлять повествования о совершенно известных между нами событиях,

Якоже предаша нам, иже исперва самовидцы и слуги бывшии Словеси:

как передали нам то бывшие с самого начала очевидцами и служителями Слова,

Изволися и мне последовавшу выше всех испытно, по ряду писати тебе, державный Феофиле:

то рассудилось и мне, по тщательном исследовании всего сначала, по порядку описать тебе, достопочтенный Феофил,

Да разумееши, о нихже научился еси словесех утверждение.

чтобы ты узнал твердое основание того учения, в котором был наставлен.

Бысть во дни Ирода царя Иудейска, иерей некий именем Захариа, от дневныя чреды Авиани: и жена его от дщерей Аароновех, и имя ей Елисавет.

Во дни Ирода, царя Иудейского, был священник из Авиевой чреды, именем Захария, и жена его из рода Ааронова, имя ей Елисавета.

Беста же праведна оба пред Богом, ходяще во всех заповедех, и оправданиих Господних безпорочна:

Оба они были праведны пред Богом, поступая по всем заповедям и уставам Господним беспорочно.

И не бе има чада, понеже Елисавет бе неплоды, и оба заматоревша во днех своих беста.

У них не было детей, ибо Елисавета была неплодна, и оба были уже в летах преклонных.

Бысть же служашу ему в чину чреды своея пред Богом,

Однажды, когда он в порядке своей чреды служил пред Богом,

По обычаю священничества, ключися ему покадити вшед в церковь Господню:

по жребию, как обыкновенно было у священников, досталось ему войти в храм Господень для каждения,

И все множество людей бе молитву дея вне в год фимиама.

а всё множество народа молилось вне во время каждения, —

Явися же ему ангел Господень, стоя одесную олтаря кадильнаго:

тогда явился ему Ангел Господень, стоя по правую сторону жертвенника кадильного.

И смутися Захариа видев, и страх нападе нань.

Захария, увидев его, смутился, и страх напал на него.

Рече же к нему ангел: не бойся Захарие, зане услышана бысть молитва твоя: и жена твоя Елисавет родит сына тебе, и наречеши имя ему Иоанн:

Ангел же сказал ему: не бойся, Захария, ибо услышана молитва твоя, и жена твоя Елисавета родит тебе сына, и наречешь ему имя: Иоанн;

И будет тебе радость и веселие, и мнози о рождестве его возрадуются.

и будет тебе радость и веселие, и многие о рождении его возрадуются,

Будет бо велий пред Господем, и вина и сикера не имать пити: и Духа Святаго исполнится еще из чрева матери своея.

ибо он будет велик пред Господом; не будет пить вина и сикера, и Духа Святаго исполнится еще от чрева матери своей;

И многи от сынов Израилевых обратит ко Господу Богу их.

и многих из сынов Израилевых обратит к Господу Богу их;

И той предъидет пред Ним духом и силою Илииною, обратити сердца отцем на чада, и противныя в мудрости праведных: уготовати Господеви люди совершены.

и предъидет пред Ним в духе и силе Илии, чтобы возвратить сердца отцов детям, и непокоривым образ мыслей праведников, дабы представить Господу народ приготовленный.

И рече Захариа ко ангелу: по чесому разумею сие? аз бо есмь стар, и жена моя заматоревши во днех своих.

И сказал Захария Ангелу: по чему я узнаю это? ибо я стар, и жена моя в летах преклонных.

И отвещав ангел, рече ему: аз есмь Гавриил предстояй пред Богом, и послан есмь глаголати к тебе, и благовестити тебе сия.

Ангел сказал ему в ответ: я Гавриил, предстоящий пред Богом, и послан говорить с тобою и благовестить тебе сие;

И се будеши молча, и не могий проглаголати, до негоже дне будут сия: зане не веровал еси словесем моим, яже сбудутся во время свое.

и вот, ты будешь молчать и не будешь иметь возможности говорить до того дня, как это сбудется, за то, что ты не поверил словам моим, которые сбудутся в свое время.

И беша людие ждуще Захарию, и чудяхуся коснящу ему в церкви.

Между тем народ ожидал Захарию и дивился, что он медлит в храме.

Изшед же не можаше глаголати к ним. и разумеша, яко видение виде в церкви: и той бе помавая им, и пребываше нем.

Он же, выйдя, не мог говорить к ним; и они поняли, что он видел видение в храме; и он объяснялся с ними знаками, и оставался нем.

И бысть яко исполнишася дние службы его, иде в дом свой.

А когда окончились дни службы его, возвратился в дом свой.

По сих же днех зачат Елисавет жена его, и таяшеся месяц пять, глаголющи:

После сих дней зачала Елисавета, жена его, и таилась пять месяцев и говорила:

Яко тако мне сотвори Господь во дни, в няже призре отъяти поношение мое в человецех.

так сотворил мне Господь во дни сии, в которые призрел на меня, чтобы снять с меня поношение между людьми.

Елисавети же исполнися время родити ей: и роди сына.

Елисавете же настало время родить, и она родила сына.

И слышаша окрест живущии, и ужики ея, яко возвеличил есть Господь милость Свою с нею: и радовахуся с нею.

И услышали соседи и родственники ее, что возвеличил Господь милость Свою над нею, и радовались с нею.

И бысть во осмый день, приидоша обрезати отроча. и нарицаху е именем отца его, Захарию.

В восьмой день пришли обрезать младенца и хотели назвать его, по имени отца его, Захариею.

И отвещавши мати его, рече: ни, но да наречется Иоанн.

На это мать его сказала: нет, а назвать его Иоанном.

И реша к ней: яко никтоже есть в родстве твоем, иже нарицается именем тем.

И сказали ей: никого нет в родстве твоем, кто назывался бы сим именем.

И помаваху отцу его, еже како бы хотел нарещи е?

И спрашивали знаками у отца его, как бы он хотел назвать его.

И испрошь дщицу, написа глаголя: Иоанн будет имя ему: и чудяхуся вси.

Он потребовал дощечку и написал: Иоанн имя ему. И все удивились.

Отверзошася же уста его абие, и язык его: и глаголаше благословя Бога.

И тотчас разрешились уста его и язык его, и он стал говорить, благословляя Бога.

И бысть на всех страх живущих окрест их, и во всей стране Иудейстей поведаеми бяху вси глаголи сии.

И был страх на всех живущих вокруг них; и рассказывали обо всем этом по всей нагорной стране Иудейской.

И положиша вси слышавшии в сердце своем, глаголюще: что убо отроча сие будет? и рука Господня бе с ним.

Все слышавшие положили это на сердце своем и говорили: что будет младенец сей? И рука Господня была с ним.

И Захариа отец его исполнися Духа Свята, и пророчествова, глаголя:

И Захария, отец его, исполнился Святаго Духа и пророчествовал, говоря:

Благословен Господь Бог Израилев, яко посети, и сотвори избавление людем Своим.

благословен Господь Бог Израилев, что посетил народ Свой и сотворил избавление ему.

И ты отроча, пророк Вышняго наречешися: предъидеши бо пред лицем Господним, уготовати пути Его.

И ты, младенец, наречешься пророком Всевышнего, ибо предъидешь пред лицем Господа приготовить пути Ему.

Отроча же растяше и крепляшеся духом: и бе в пустынях до дне явления своего ко Израилю.

Младенец же возрастал и укреплялся духом, и был в пустынях до дня явления своего Израилю.

Причастен: В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Ряд же, Апостол и Евангелие, вычитаем напреди.

Подобает ведати, яко аще случится праздник Иоанна Предтечи в Неделю, предваряются вся воскресная.